KOLABO
Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.


Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Nezbytné
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
AUDIT

Podíváme se na váš projekt novýma očima

Jak to většinou začíná
Hledáte způsob, jak nakopnout váš marketing? Ztratili jste směr nebo váš web nepřináší takové výsledky, jaké jste od něj očekávali? My vám pomůžeme najít cestu, jak z toho ven.
  • "Spravujeme X webů najednou. Spousta obsahu se nám duplikuje..."
  • "Nemáme mobilní verzi webu..."
  • "Lidé nám volají s dotazy, které jsou na webu k dohledání..."
  • "Naše značka nepůsobí reprezentativně..."
  • "Nedaří se nám automatizovat jednoduché procesy na webu..."
  • "Máme zastaralý systém a pravidelná aktualizace obsahu je na dlouho..."
  • "Lidé nechápou, co nabízíme..."

Řešením je audit.
Co získáte z auditu?
  • Odhalíte překážky, které brzdí váš růst
    Na interaktivním workshopu s vámi projdeme největší úskalí vašeho projektu a poznáme váš byznys. Potřebujeme znát odpovědi na řadu otázek, které nám pomohou navrhnout vhodné řešení.
  • Návrhy, jak váš projekt vylepšit
    Z workshopu vznikne detailní zápis, ze kterých budeme vycházet při tvorbě auditu. Určíme si kroky, které povedou k vylepšení vašeho projektu.
  • Řešení, které otestujeme
    Navržená řešení vyzkoušíme na lidech, kteří mohou být vašimi potenciálními zákazníky. Ověříme si, jestli budou navržená řešení účinná a fungují.
  • Skutečná data o návštěvnících
    Základní přehled o vašem webu doplníme reálnými čísly z Google Analytics, abysme stavěli na skutečných základech, nikoliv domněnkách.
  • Doporučení od specialistů
    3 specialisté se podívají na váš projekt. Dostanete doporučení od UI/UX designéra, marketéra a programátora.
  • Sadu akčních kroků, které povedou váš projekt
    Připravíme pro vás jednoduchý manuál, který vás provede celým projektem. Budete vědět, kde začít a dovede vás až do konce projektu.

Koukněte, jak může audit vypadat
Názor na audit
Česká společnost AIDS pomoc uvažovala o vytvoření kompletně nového webu, a to jak po stránce grafické, tak technické. Vzhledem k rozsahu existujícího webu a stále se opakujícím dohadům co by mělo být cílem webu, jakou by měl mít strukturu, co je nutné zachovat a co naopak zrušit, jsme požádali Ondřeje Pospíšila a Lídu Dubinskou o detailní audit existujícího webu. Součástí auditu byl také workshop, kde kolegové mohli jasně vyjádřit svá očekávání a názory. Audit s workshopem nám velmi pomohly ujasnit si základní parametry webu, nastavit očekávání některých kolegů, ale také samozřejmě otevřely další témata, se kterými se musíme vypořádat. Velice si vážím profesionality, ale také vstřícnosti a trpělivosti Ondřeje a Lídy při práci s námi.
Markéta Kuklová, PR konzultant pro ČSAP
Audit od KOLABO považuji v celém procesu re-designu webu za klíčový. Hned na začátku si člověk odpoví na řadu otázek – ano, i sám sobě. Ondřej tak mohl poznat projekt hlouběji a navrhl skvělé funkční řešení. Výsledek jsem mohla vzít a zadat zakázku jakémukoli subjektu. Vybrala jsem si Ondřeje, protože výsledek auditu ukázal, že ví, co dělá. Naše cesty se spojily v jednu a realizace projektu pokračuje úspěšně dál.
Lucie Nestrašilová , šéfredaktorka Světhomeopatie.cz
Jak audit probíhá?
  • 1
    Příprava
    Audit začíná společným workshopem. Poznáme vaši firmu, poznáme váš problém a společně najdeme řešení, jak z něj ven.
  • 2
    Práce
    Příprava auditu je nejdůležitějším prvkem každého projektu. Zpracování trvá 14 – 30 dní podle velikosti projektu a zadání. Podíváme se na to pohledem UI/UX, obsahového marketingu a technického řešení.
  • 3
    Hotovo
    Dostanete od nás kompletní výstupy. Pomůžeme vám zapracovat¹ navrhované změny a posunout váš projekt dál.
Jaký audit vybrat?
Základní audit
Pokročilý audit
Společný workshop
Zápis z workshopu
Akční kroky,
do čeho se pustit nejdříve
UI/UX Analýza
Obsahová analýza
Návrh wireframů
Příprava obsahu
Uživatelské testování
Vyhodnocení
Google Analytics
Technická analýza
  • Zabezpečení
  • SEO
  • Revize pluginů
  • Serverové nastavení
Kdo za auditem stojí?
Tým zkušených odborníků, kteří svoje zkušenosti sbírali přes
10 let. Prošli jsme desítkami projektů a získali cenné znalosti, které nyní dáme vám.
  • Ondřej Pospíšil
    Webdesigner & kreativec
    Designér. Navrhuje weby, webové aplikace a netradiční technická řešení. V oboru je přes 10 let a klientům pomáhá posledních 7 let.
  • Lída Dubinská
    Obsahový marketér & copywriter
    Copywriterka se zaměřením na komplexní obsahový marketing. Nejrůznějším organizacím s texty pomáhá už déle než 11 let.
  • Tomáš Drvota
    Tvůrce webových stránek & online marketing
    Developer. Tvoří webové stránky, dělá SEO optimalizaci a konzultuje technická řešení pro různé typy projektů od webů po e-shopy.
  • Jiří Krejčík
    SEO
    Zkušenosti v SEO sbírá už víc než 10 let a dosud pracoval přibližně na 150 projektech. Několik let byl součástí týmu Collabim, což je nejpoužívanější SEO nástroj v ČR.
U jakých jsme byli projektů?

Pojďme vaše podnikání posunout
o kus dál.

Společnými silami dokážeme mnohem víc.
Rádi s vámi probereme možná řešení.
  1. Zapracování změn není součástí cenové nabídky v rámci auditu. Provádí se na základě nového nacenění.
Made on
Tilda