KOLABO
Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.


Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Nezbytné
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Tvorba webu pro marketéry a podnikatele
aneb jak si poradit s designem i texty
Nejbližší termín:
8. 2. 2024 – Praha
22. 2. 2024 – Brno
9:00 – 16:00
9:00 – 16:00
Co musíte udělat, aby vám z webu neutíkali potenciální zákazníci?
Čím začít, když od šéfa dostanete za úkol vytvořit nové stránky? A kterým designovým i textovým nešvarům se vyhnout?
I to se dozvíte na workshopu Tvorba webu pro marketéry a podnikatele. Během 7 hodin na vás čekají praktická cvičení a reálné příklady.

Po absolvování workshopu budete umět webové stránky správně navrhnout i otextovat. Nečekejte nudné čtení slajdů z prezentace – aktivně vás zapojíme.
Které problémy díky workshopu vyřešíte?
Odhalíte slabiny svého webu
Tvořit web metodou pokus-omyl nedává smysl. Na workshopu zjistíte, v čem vaše stránky pokulhávají a co konkrétně udělat, aby začaly fungovat a vodit zákazníky.
Skoncujete se špatným designem
Ukážeme vám, že abyste úspěšně zvládli proces webového designu, nemusíte mít 10 let zkušeností. Stačí se držet ověřených pravidel.
Zjistíte, jak prodávat pomocí textů
Změna slov a struktury textů dokáže divy. Dozvíte se, jak psát webové texty, nad kterými návštěvníci nemávnou rukou.
Co se na workshopu (mimo jiné) naučíte
  • Ukážeme vám správný proces webdesignu i pravidla webové grafiky.
  • Zjistíte, jak psát poutavé nadpisy, vyladit stránku „O nás" nebo jak si při textaci webu pomoci AI nástroji.
  • Dozvíte se, jak si od klienta nebo šéfa vyžádat co nejlepší podklady pro tvorbu webu.
Workshop jsme ušili na míru…
  • Marketérům, kteří mají ve firmě na starost design, textaci nebo celkovou správu webu.
  • Podnikatelům, živnostníkům a majitelům startupů, kteří si chtějí web navrhnout i otextovat kompletně sami.
  • Začínajícím copywriterům a designérům, kteří nabyté znalosti a dovednosti uplatní při každodenní práci.
Program workshopu
Těšte se na celodenní jízdu světem tvorby webu.
9:00–10:15
Proces designu
Ondřej
V čem a proč weby nejčastěji selhávají? A jak úspěšně projít procesem jejich designu? Tomu se budeme věnovat v úvodní části workshopu.
10:15–10:30
Krátká přestávka
10:30–12:00
Pyramida potřeb webu a pravidla webové grafiky
Ondřej
Po krátké pauze se mrkneme na to, jak web co nejlépe přizpůsobit potřebám uživatele. Společně si projdeme i základní pravidla webové grafiky a ukážeme si, bez čeho se funkční design neobejde.
12:00–13:00
Přestávka na oběd
13:00–14:15
Získávání podkladů k textům a tvoření hlavního nadpisu webu
Martin
Naučíte se, jak dát dohromady kompletní podklady pro textaci webu. Následně vytvoříte hlavní nadpis stránek a ukážeme vám, jak psát texty na míru cílové skupině.
14:15–14:30
Krátká přestávka
14:30–16:00
Strukturování textů, stránka „O nás" a využití AI nástrojů
Martin
Na závěr se naučíte správně strukturovat webové texty a společně s ostatními účastníky popřemýšlíte, jak by mohla vypadat funkční stránka „O nás". Nahlédneme i pod pokličku nástrojů umělé inteligence (AI).
Přihlaste se, dokud je čas
Workshop Tvorba webu pro marketéry a podnikatele proběhne v Praze i Brně.
📍 Brno
22. 2. 2024
9:00–16:00
Kreativní škola Elmus
Václavská 15, 603 00 Brno-střed
2 499 Kč
Maximálně 6 účastníků
V ceně veškeré materiály k workshopu
V ceně drobné občerstvení
Potřebné pomůcky: notebook/tablet
Přihlásit se
Odpovědi na časté otázky
Workshopem vás provedou webdesigner
a copywriter s 24 lety praxe
Předáme vám zkušenosti, které jsme nasbírali za roky práce pro desítky klientů.
Martin Schwarz
Copywriter (www.psavaruka.cz)
Martin je copywriter na volné noze, píše více než 12 let. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Palackého v Olomouci a léta dělal redaktora v tištěných i online médiích.

Od novinařiny se postupně přesunul k tvorbě reklamních textů – copywritingu. Od roku 2019 připravuje texty pro desítky malých i velkých značek z oblasti technologií, e-commerce a sportu.

Má za sebou tisíce napsaných textů a vydal vlastní knihu.
Ondřej Pospíšil
Webdesigner (www.poon.cz)
Ondra je designér a podnikatel s 12 lety zkušeností v oboru. Specializuje se na tvorbu webových stránek, webových aplikací a netradičních technických řešení pro firmy.

Baví ho složité věci. Navrhoval třeba interní zaměstnanecký portál nebo CRM systém. Pomáhal organizovat největší českou konferenci pro .NET vývojáře, vytvořil první český sešit pro webdesignery (POONBOOK), založil kreativní label KOLABO a pravidelně píše newsletter Kolabo MAG.
Přihlaste se, kapacita je omezená
Abychom se na účastníkům na workshopu mohli věnovat individuálně, omezili jsme kapacitu každého termínu na 6 míst. Neváhejte a přihlaste se, dokud je místo.
Made on
Tilda