KOLABO
Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.


Přehled o ochraně soukromí
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Nezbytné
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webových stránek. Tyto soubory cookie zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webových stránek, a to anonymně.
Funkční
Disabled
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Výkonnostní a analytické
Disabled
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře odskočení, zdroji návštěvnosti atd.
Reklama a ostatní
Disabled
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace pro poskytování reklam na míru.

Ostatní nekategorizované soubory cookie jsou ty, které se analyzují a zatím nebyly zařazeny do žádné kategorie.
TOUR PO ČESKU
Workshop Tvorba webu pro marketéry a podnikatele
Nejbližší termín:
Praha
21. 5. 2024
Brno
22. 5. 2024
Ostrava
23. 5. 2024
Jak si poradit s webovým designem a texty?
Co musíte udělat, aby vám z webu neutíkali potenciální zákazníci? A které časté chyby teď děláte na svých stránkách?
I to se dozvíte na workshopu Tvorba webu pro marketéry a podnikatele, který po úspěšné únorové štaci vyráží na tour po Česku. Čekají vás praktická cvičení, reálné příklady, debata s ostatními účastníky i zpětná vazba k vašemu webu.

Nečekejte skládání stránek ve WordPressu – naučíme vás nad designem a texty správně přemýšlet. Po skončení dostanete exkluzivní přístup do skupiny, kde vám po dobu 14 dní zodpovíme jakékoliv otázky.
Tour po Česku děláme výjimečně
Workshop Tvorba webu pro marketéry a podnikatele tentokrát proběhne v rámci tour po Česku v Praze, Brně a Ostravě.
📍 Brno
22. 5. 2024
9:00–16:00
Kreativní škola Elmus
Václavská 15, 603 00 Brno-střed
6 999 Kč
Maximálně 8 účastníků
V ceně veškeré materiály k workshopu
V ceně drobné občerstvení
V ceně exkluzivní přístup do skupiny po workshopu
Potřebné pomůcky: notebook/tablet
Přihlásit se
📍 Ostrava
23. 5. 2024
9:00–16:00
Bude upřesněno
6 999 Kč
Maximálně 8 účastníků
V ceně veškeré materiály k workshopu
V ceně drobné občerstvení
V ceně exkluzivní přístup do skupiny po workshopu
Potřebné pomůcky: notebook/tablet
Přihlásit se
7 hodin na workshopu vám může zachránit podnikání
Dostanete konkrétní zpětnou vazbu
Budete-li chtít, poskytneme během workshopu podrobnou zpětnou vazbu k vašim stránkám, včetně tipů na konkrétní úpravy.
Skoncujete se špatným designem
Ukážeme vám, že abyste úspěšně zvládli proces webového designu, nemusíte mít 10 let zkušeností. Stačí se držet ověřených pravidel.
Odhalíte slabiny vlastních stránek
Tvořit web metodou pokus–omyl nedává smysl. Na workshopu zjistíte, v čem vaše stránky pokulhávají a co konkrétně udělat, aby začaly fungovat a vodit zákazníky.
Potkáte lidi, jako jste vy
Nejen my lektoři, ale i účastníci na workshopu často přijdou se skvělými nápady na zlepšení webu. Přijďte navázat nové kontakty a sdílet své zkušenosti s lidmi, jako jste vy.
Zjistíte, jak prodávat pomocí textů
Změna slov a struktury textů dokáže divy. Dozvíte se, jak psát webové texty, nad kterými návštěvníci nemávnou rukou.
Získáte exkluzivní přístup do skupiny
Účastí na workshopu to nekončí. Dostanete také přístup do skupiny, kde se nás po dobu 14 dnů můžete zeptat na cokoliv ohledně tvorby webu a diskutovat s dalšími účastníky.
Jak workshop hodnotí účastníci?
  • „Nadchlo mě kolo pro strategické přemýšlení o webu. Extra přínosné za mě bylo společné hodnocení různých stránek.
    Jana Prochásková
    copywriterka
  • Zaujala mě praktická cvičení i to, že jsme v malé skupince mohli probrat situaci každého zvlášť. Člověk tak má šanci vidět, jak se dá nad webem uvažovat v různých situacích nebo oborech."
    Květuše Vašířová
    fotografka
  • „Líbily se mi ukázky konkrétních chyb na webech, stejně jako konkrétní tipy na vylepšení."
    Lukáš Srnec
    copywriter
  • „Program workshopu byl obsáhlý a lektoři nám všechny informace podali srozumitelně. Také byla fajn možnost si probírané téma přiblížit tím, že jsme ho zkusili uchopit z pohledu osobního projektu, na kterém momentálně pracujeme."
    Zuzana Sahulková
    grafická designérka
  • „Ondrův a Martinův workshop mi pomohl si uvědomit, jak web správně sestavit a jak ho dále udržovat. Také už vím, jak správně oslovit potenciálního zákazníka skrze stránky."
    Lia Mrázková
    studentka
  • „Oceňuji prostor pro diskuzi a možnost se aktivně zapojovat do průběhu workshopu."
    Tereza Žídková
    copywriterka
Co se (mimo jiné) naučíte
  • Ukážeme vám správný proces webdesignu i pravidla webové grafiky.
  • Zjistíte, jak psát poutavé nadpisy, vyladit stránku „O nás" nebo jak si při textaci webu pomoci AI nástroji.
  • Dozvíte se, jak na webu prezentovat reference svých klientů
Workshop jsme ušili na míru…
  • Marketérům, kteří mají ve firmě na starost design, textaci nebo celkovou správu webu.
  • Podnikatelům, živnostníkům a majitelům startupů, kteří si chtějí web navrhnout i otextovat kompletně sami.
  • Začínajícím copywriterům a designérům, kteří nabyté znalosti a dovednosti uplatní při každodenní práci.
Program workshopu
Těšte se na celodenní jízdu světem tvorby webu.
9:00–10:15
Proces designu
Ondřej
V čem a proč weby nejčastěji selhávají? A jak úspěšně projít procesem jejich designu? Tomu se budeme věnovat v úvodní části workshopu.
10:15–10:30
Krátká přestávka
10:30–12:00
Pravidla webové grafiky a zpětná vazba pro účastníky
Ondřej
Po krátké pauze se mrkneme na to, jak web co nejlépe přizpůsobit potřebám uživatele. Vyzkoušíte si 5sekundový test stránek a poskytneme zpětnou vazbu k webům účastníků, kteří o to projeví zájem.
12:00–13:00
Přestávka na oběd
13:00–14:15
Získávání podkladů k textům a vyvracení obav návštěvníků webu
Martin
Naučíte se, jak dát dohromady kompletní podklady pro textaci webu. Následně vám dáme návod na tvorbu hlavního nadpisu a prozradíme, proč a jak vyvracet obavy návštěvníků stránek.
14:15–14:30
Krátká přestávka
14:30–16:00
Strukturování textů, stránka „O nás" a využití AI nástrojů
Martin
Na závěr se naučíte správně strukturovat webové texty a společně s ostatními účastníky popřemýšlíte, jak by mohla vypadat funkční stránka „O nás". Nahlédneme i pod pokličku nástrojů umělé inteligence (AI).
Odpovědi na časté otázky
Workshopem vás provedou webdesigner
a copywriter s 26 lety praxe
Předáme vám zkušenosti, které jsme nasbírali za roky práce pro desítky klientů.
Martin Schwarz
Copywriter (www.psavaruka.cz)
Martin je copywriter na volné noze, píše více než 13 let. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Palackého v Olomouci a léta dělal redaktora v tištěných i online médiích.

Od novinařiny se postupně přesunul k tvorbě reklamních textů – copywritingu. Od roku 2019 připravuje texty pro desítky malých i velkých značek z oblasti technologií, e-commerce a sportu.

Má za sebou tisíce napsaných textů a vydal vlastní knihu.
Ondřej Pospíšil
Webdesigner (www.poon.cz)
Ondra je designér a podnikatel s 13 lety zkušeností v oboru. Specializuje se na tvorbu webových stránek, webových aplikací a netradičních technických řešení pro firmy.

Baví ho složité věci. Navrhoval třeba interní zaměstnanecký portál nebo CRM systém. Pomáhal organizovat největší českou konferenci pro .NET vývojáře, vytvořil první český sešit pro webdesignery (POONBOOK), založil kreativní label KOLABO a pravidelně píše newsletter Kolabo MAG.
Přihlaste se, kapacita je omezená
Abychom se na účastníkům na workshopu mohli věnovat individuálně, omezili jsme kapacitu každého termínu na 8 míst. Neváhejte a přihlaste se, dokud je místo.
Made on
Tilda